søndag den 9. september 2012

I Søndag I

1. Rengøring - All done! (lovely)
2. Nordby-tur sammen med mor & Freja
3. Collage projekt 

Jeg har nået en masse ting på min fri-søndag.
Den er har været super god og produktiv!

Se med her!

 Gåtur i Nordby's bakker.


 Fuld fart frem!






Vi drejede ind ved den Italienske is-biks - 'Casa Tua',
hvilket viste sig at være en meget klog beslutning.
De laver den mest fantastiske is/mousse.

Jeg fik Tiramisu mousse, og kaffe is.
Mmmmm.. Siger jeg bare!


Efter is'en kørte vi til Mårup og tog på udstilling, 
med 3 af ø'ens lokale kunstnere.

Det inspirerede mig til at være kreativ,
og jeg fik hurtigt fundet min 'krea-kasse' frem.

Projekt 3. Collage:

 Min søster sendte en masse gamle modeblade med mine 
forældre hjem, sidst de var og besøge hende. 
De kan bruges til mange ting - efter partering!

 Jeg fandt et gammelt lærred, 
der alligevel skulle males over. 








 Jeg fandt lige de nye lysestager fra IKEA frem. 
Det er godt med lidt nye ting fremme på værelset!


 Nu er baggrunden lagt, og det trænger til at tørre ordentligt.
Så kan jeg fortsætte på en anden fridag. 



2 kommentarer:

  1. det ligner grangiveligt en dag jeg godt ville ha' deltaget i :)

    SvarSlet
  2. Det var en rigtig god søndag, du skulle ha' været med på tur! :-)

    SvarSlet