tirsdag den 26. februar 2013

I ..Jeg er her stadig! I

...Ja, jeg er her altså stadig! :-)

Min hverdag er så småt ved at vende tilbage, efter hjemkomst d. 3 feb. fra paradis i Caribien. Jeg synes næsten i skal se hvad jeg så på min rejse - følg med! 


New York

En tyk new-yorker due, der nyder morgensolen.


Smuk morgensol/udsigt fra vores hotel.

FÆLLESKRAMMER!!






St. Thomas

Höjskolendk - Langt væk hjemmefra!

 Altid lækre Bolongo Bay Beach Resort!


Coki beach - Og ja, det ser faktisk sådan ud i 
virkeligheden!

Havskilpadde, der lige var oppe og sige hej! 

De fantastiske unge mennesker, jeg rejste sammen 
med i 3 mdr. <3


Hoppebillede på Coki beach!


Velgørenhedsprojekt - Carwash

Mit dejlige Bolongo værelse <3


St. Croix - Redge to reef farm
R2R farm

Bananblomst


Bathhouse

Badet -med god udsigt!

Fireball 




Fællesområde



Mit symbol

My spot!


Pourto Rico - Friuge - Nytår




SKYDIVE!!
3000 meters højde! Here we go!

Glade piger - på jorden igen!



 Old San Juan 






St. Croix - Discovery Grove

Frivilligt arbejde på en gammel dansk kirkegård




Discovery Grove

Fællesområdet 




Snapshot!



Karneval




Jeep safari


St. Thomas - Friuge - Sidste uge

Holdets Fotograf! :-)

Sidste aften på IGGIES!


Tilbage i DK - CPH lufthavn


Jeg blev hentet af min dejlige veninde og 
min søster i CPH lufthavn. 
Rigtig dejligt at være hjemme, efter så fantastisk 
en tur!

2 kommentarer:

  1. glæder mig til lysbillede uge :P det ser så fantastisk ud altsammen!

    SvarSlet
  2. Og jeg glæder mig til at fortælle om det hele! :-)

    SvarSlet